Tuesday, July 03, 2007

Sinisa Soso - football menager



"Šta je dragi?"
"Jesi spreman?!
"A jesan, jeba te led."
"U četvrtak letimo."
"Di letimo?"
"Za Koreju."
"U jebo te led, imamo utakmicu. Neće me ovi moji pustit."
"Boli me kurac, dat ćemo im 40 iljada eura nek te puštu i gotovo. Ti ćeš imati 250 iljada dolara. Ako budeš igra, imat ćeš 300. Znači 150 iljada ćeš dobiti na ruke, a 10 iljada mjesečnu plaću."
"Znam, jebote, al neće ovi moji da ne pus.."
"Za 40 iljada eura te neće pustit?!"
"Al moraš im donit odma..."
"Ma kad potpišen. Kako da im donesen odma? Oće sperme oni? Oće li oni sperme da im izdrkam u usta?"
"A jebate, ne znan. Jebate moraš ih nazvat i pitat oće li me pustit."
"Aj pitaj oće li te pustit za 40 iljada. U biti, ponudi im 30, pa im ponudi onda 40. Ili kako oš."
"Aj pitat ću."
"Jebat ću ti mater ako nisi spreman. Jesi spreman, pitan te ponovo?"
"A onako. Sad san ode igra, bija san najbolji na utakmici."
"Čita san ja u novinama. Pita san te jesi li spreman, nemoj mi ka mali Budmir. Nije bija spreman, nije proša, Bog te jebo. Nećemo putovat tamo-vamo, imamo letit 20 sati. Nećemo se vraćat ka budale i da potrošimo pet iljada eura. Bolje onda da ne iđemo."
"A znan jeba te led. Znan."
"Jesi li spreman"
"A dragi, šta ja znan, negi 80-ak posto. Jebiga, šta ja znan.Jebiga dragi, sad je kiša, nećemo trenirat...pada kiša, padaju sikire..."
"Jeba ti Bog mater. Koliko moš trčat, ono u tempu?"
"Mogu nešto. Jebiga, šta ja znan Šošo. Ipak je ovo ovdje druga liga. Ništa, ja ću s njima razgovarat za te papire, pa ću ti se javit popodne."
"Jeba ti Bog mater retardiranu. Opet se nisi spremija. Ma tebe treba ubit, mater ti jeben. Di ja tebe iman u glavi. Treban uzet ka kamatar, dobro te ispribijat, da radiš u kamp kućicama, da naplaćuješ ka invalid na kapiji, pizda ti materina..."
"Ha, ha, ha."
"Nemoj se smijat, ideš mi na kurac. Pa nisi se zere spremio. Pa od čega ti živiš, od smijanja ili nogometa, pička ti materina."
"Ma neće oni mene pustiti."
"Ma šta te neće... Ko te neće za 40 iljada pustit? Ko te neće pustiti? Kako?"
"Dobro, pitat ću ih popodne."
"Ma jesi ti spreman, pitan te ja? Ma puštat će te mukte ako ja oću. Ko te neće pustit?"
"Znan ja jebate, al..."
"Da ja rečen tvom predsjedniku da će plivat tamo po Jadru? Kako te neće pustit? Bez kune će te pustiti, jeba te on."
"Znan jebate, al..."
"Omda mi nemoj živce dizat. Pa pitan te, jesi li spreman? Ja oću na pošteno, Bog te jebo."
"Znaš šta ću ti reć, spreman san 80-ak posto."
"Koliko imaš kila viška?"
"Iman dva kila."
"Ajoj, još uvik dva.."
"Nije, Šošo, ima samo dva.."
"Aj, aj, letimo. Imaš li pasoš?"
"Iman."
"Aj, aj, pitaj za koliko će te pustit."
"Pitat ću." (more)

No comments: